Johny Malboro (a teraz Military24.pl), marka, która powstała 15 lat temu, dzięki innowacyjnym pomysłom i skutecznym planie rozwoju.
Zaczęło się niewinnie ...
... od małej sprzedaży umundurowania, we własnym domostwie, był to już zalążek tego, że legendarny “Johny” może osiągnąć coś więcej, ze względu na jakość i szybkość usługi, jaką zawsze oferował. Już wtedy, pierwsi fani militariów i pracownicy służb porządkowych zauważyli, że ten sklep to coś więcej, niż tylko oferowany produkt, to jest pełne doradztwo, dostosowane do potrzeb konsumenta i jego pragnień. Niejeden żołnierz w tamtym czasie dumnie chodził w idealnie dobranym komplecie!
Przyszedł też czas ...
... gdy małe pomieszczenie, małe domostwo nie starczało, a więc i zaczęły się nowe plany, zmiana miejsca oferowania usług, gdzie wszystko przeniosło się do magazynu, to był moment przełomowy...
Współpraca z przedsiębiorstwami i szkołami ...
... nie tylko pojedynczy konsumenci zainteresowali się marką, osobą samego Johnego. Echo o jakości usługi i produktów, rozniosła się szerzej, mówili o Nas na forach internetowych, pojawiły się konkretne propozycje współpracy, dzięki czemu mogliśmy jeszcze bardziej otworzyć skrzydła i pokazać, że opinia idąca za Johnym, nie wzięła się znikąd. Pierwsze szkoły, pierwsze przedsiębiorstwa prywatne i publiczne, to dało wielkiego kopa do rozwoju.
Nowa era marki ...
... rozpoczęła się wraz z nadejściem świeżej krwi do ekipy, a więc Johny, to już nie jest jedna osoba, stała się to grupa osób, która dba o pełny wizerunek firmy, jednocześnie podtrzymując tradycję. Wielkie zmiany, pierwsze reklamy internetowe, powstanie w pełni funkcjonalnego sklepu internetowego, pełna automatyzacja magazynu i zamówień klientów. Wejście nowych producentów do asortymentu i większa ilość zadowolonych klientów.
Rebranding
JohnyMalboro.pl oficjalnie przekształciło się w nową markę, Military24.pl, która ma pomóc nowym klientom w łatwości identyfikacji marki oraz prostocie jej użycia w mowie i piśmie. Z dbałością o przyszłość i zdecydowane kierunki, podjęliśmy ten krok z pełną świadomością, żeby oferować jeszcze większą jakość.