RADEX Gaz Pieprzowy Husaria Żelowy 50ml
2 lata gwarancji na każdy produkt
Kupując w naszym sklepie, zawsze masz bezpieczeństwo zakupu. Po zakupie otrzymujesz od nas fakturę imienną lub fakturę VAT
Większość zamówień złożonych przed godziną 14-tą,
wysyłamy tego samego dnia.
Jeżeli po zakupie zmienisz zdanie, to w ramach prawa zwrotu konsumenckiego, przysługuje Ci odstąpienie od zakupu do 14 dni od dnia zakupu.
Opis

Bądź gotowy zawsze i wszędzie!
Gaz pieprzowy z najbardziej pożądaną przez klientów formą rozpylenia, czyli strumień żelowy. Dodatkowo gaz pieprzowy Husaria posiada zielony znacznik. Gaz wyposażony jest w klapkę bezpieczeństwa, chroniącą przed przypadkowym użyciem. Autorska formuła „Husaria” pozwala uzyskać większą skuteczność przy podobnych parametrach technicznych.
- Pojemność puszki: 75 ml
- Ilość wsadu: 50 ml
- Zasięg do: 4 metrów
- Zawartość OC – 10%
- Zawartość MC – 1,4%
- Barwnik UV
- Barwnik zielony
- Forma rozpylenia: strumień żelowy
Gaz pieprzowy o niewielkiej pojemności 50ml to niezwykle przydatny dodatek do torebki, czy plecaka, który uchroni Ciebie lub Twoich bliskich przed atakiem ze strony napastnika. Po spryskaniu twarzy i oczu gazem potencjalny napastnik jest unieszkodliwiony nawet na ok. 30 minut. A to wystarczająco czasu na to, żeby oddalić się z miejsca zagrożenia i zadzwonić po policję.
Moc i zasięg
Zasięg strumienia gazu pieprzowego wnosi średnio 4m, a to oznacza, że nie musimy zbliżać się do swojego napastnika, by skutecznie go unieruchomić i zatrzymać.Inwestycja w gaz pieprzowy zawsze się opłaca, zwłaszcza gdy często zdarza Ci się spacerować wieczorami. Jest to jeden z bardziej efektywnych środków samoobrony
Stężenie OC podawane w % ma znaczenie dla ogólnej skuteczności, bo od niego zależy jak mocno i jak długo napastnik będzie odczuwał skutki kontaktu z cieczą/aerozolem środka drażniącego

Dane techniczne
Producent | Radex |
Nazwa | Husaria żelowy 50 ml |
Rodzaj środka | żel |
Rodzaj dyszy | strumień |
Zasięg efektywny | 4 m |
Pojemność | 50ml |
Koszty dostawy
Cena przesyłki może być zależna od promocji produktowej


