Zwroty, Wymiany, Reklamacje

Przed rozpoczęciem procedury zwrotu, reklamacji lub wymiany prosimy zapoznać się z regulaminem. Należy wypełnić odpowiedni formularz i dołączyć go do przesyłki:

  1. Formularz wymiany
  2. Formularz reklamacji
  3. Formularz zwrotu

Zwroty reklamacje i wymiany należy wysyłać pod adres:

Military24.pl Janusz Koperski
ul. Litewska 6
82-200 Nowa Wieś Malborska

Zanim to jednak nastąpi koniecznie zgłoś problem na mail sklep@military24.pl

 

W celu zwrotu/wymiany można skorzystać z szybkiego zwrotu:

 

1. WYMIANA

W przypadku złego dopasowania przez Państwa zakupionego przedmiotu, należy odesłać go do nas.

UWAGA ! W przypadku jego braku wymiana nie będzie zrealizowana. Koszt wysyłki przedmiotu do konsumenta wynosi 15zł i należy go wpłacić na nasze konto bankowe 42 1090 1098 0000 0001 3606 1010 podając w tytule nr zamówienia

Do paczki proszę włożyć wypełniony formularz wymiany. Proszę pamiętać iż towar powinien być nowy, kompletny oraz nie może nosić śladów użytkowania oraz zapachów tj. jedzenia czy dymu, a także powinien posiadać oryginalne opakowanie (dozwolone są wszelkie czynności zwykłego zarządu K.C)

Uprzejmie prosimy o nie wysyłanie przesyłek z usługą za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot taką formą wysyłki zostanie uznany za nie wniesiony.

2. REKLAMACJE

Wszystkie artykuły objęte są 12 miesięcznym okresem gwarancji. Gwarancja jest dobrowolna i udziela jej producent produktu. ta jest udzielana na podstawie dołączonego dowodu zakupu tj. faktury VAT, bądź innego uznanego przez obowiązujące prawo dowodu zakupu umożliwiającego jednoznaczne określenie towaru i daty jego zakupu.

Jeśli w trakcie trwania gwarancji wystąpiły wady nie wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, naturalnego zużycia się, celowego uszkodzenia bądź uszkodzenia mechanicznego, prosimy zgłoszenie tego problemu na nasz mail sklep@military24.pl.

Każdą reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni. W tym terminie informujemy o decyzji i formie rozpatrzenia reklamacji. Koszty dostarczenia towaru w pierwszej kolejności ponosi Kupujący, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną to towar zostaje odesłany do Klienta na koszt firmy Militaria Malbork Janusz Koperski. Koszt doręczenia reklamowanego produktu poniesiony przez Klienta w przypadku uznania reklamacji zostaje zwrócony.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a reklamacja wysłana tą formą wysyłki zostanie uznana za niezłożoną.

3. ZWROTY

Zgodnie ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsument może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie (można wysłać na sklep@johnymalboro.pl) i odesłać towar.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wzór pisemnego oświadczenia:

Military24.pl Janusz Koperski
ul. Litewska 6
82-200 Nowa Wieś Malborska

Ja [ prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko ] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [prosimy tutaj wpisać nazwy zakupionych przedmiotów],

Data zawarcia umowy to [prosimy wpisać datę],
Data odbioru przedmiotów [prosimy wpisać datę]
Imię i nazwisko: [prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko]  
Adres: [prosimy o podanie pełnego adresu]  
Data: [prosimy wpisać datę]  
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Należy pamiętać iż towar powinien być w stanie niezmienionym, niepogorszonym, kompletny, nie może nosić śladów użytkowania  oraz powinien być odesłany wraz z pisemnym oświadczeniem (jeżeli nie zostało wysłane e-mailem).

UWAGA ! Nie jest to wymóg jednak bardzo prosimy o dołączanie oświadczenia w formie pisemnej do odsyłanych zwrotów. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia woli.


W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:

telefon: 501813154
e-mail:  sklep@military24.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl