Przed rozpoczęciem procedury zwrotu, reklamacji lub wymiany prosimy zapoznać się z regulaminem sklepu .
Wybierz i wypełnij odpowiedni formularz, następnie dołącz go do przesyłki lub wyślij w formie elektronicznej na adres mail: sklep@military24.pl
Zwroty, reklamacje lub wymiany nadaj na adres:
Military24.pl Janusz Koperski
ul. Litewska 6a
82-200 Nowa Wieś Malborska
Nadać paczkę możesz z pomocą aplikacji wygodne zwroty:
1. WYMIANA
W przypadku niedopasowania zakupionego przedmiotu, w ciągu 30 dni od odebrania towaru, konsument ma prawo do wymiany towaru na inny rozmiar lub kolor, będący w ofercie sklepu.UWAGA ! W przypadku braku dostępności towaru, wymiana nie będzie zrealizowana.
Koszt odesłania wymienionego przedmiotu do konsumenta wynosi 15zł i należy go wpłacić na nasze konto bankowe 42 1090 1098 0000 0001 3606 1010 podając w tytule nr zamówienia.
Do paczki należy włożyć wypełniony formularz wymiany. Towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nowy, kompletny oraz wolny od zapachów (takich jak zapach jedzenia, czy dymu papierosów), a także powinien posiadać oryginalne opakowanie, o ile zostało dołączone (dozwolone są wszelkie czynności zwykłego zarządu K.C)
Paczki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Zwrot osobisty nie jest możliwy.
2. REKLAMACJE
Reklamacja gwarancyjna
Wszystkie towary w naszej ofercie posiadają gwarancję producenta na określony okres czasu. Konsumentowi udzielana jest na podstawie dowodu zakupu tj. faktury VAT, bądź innego, uznanego przez obowiązujące prawo dowodu zakupu, umożliwiającego jednoznaczne określenie towaru i daty jego nabycia.
Jeśli w trakcie trwania gwarancji wystąpiły wady nie wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, naturalnego zużycia się, celowego uszkodzenia bądź uszkodzenia mechanicznego, prosimy zgłoszenie tego problemu na nasz mail sklep@military24.pl wraz z wypełnionym formularzem.
Reklamacja w tym przypadku jest realizowana bezpośrednio przez punkty serwisowe producenta.
Reklamacja z tytułu rękojmi
- Przysługuje klientom na zasadach opisanych w regulaminie i w sposób regulowany ustawą o prawach konsumenta.
- W treści oświadczenia reklamacji należy wskazać chęć skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi.
- Możliwość skorzystania z tej formy reklamacji istnieje do 2 lat od daty zakupu.
Kupujący powinien określić sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową (wymiana, naprawa, obniżenie cenylub zwrot).W przypadku, kiedy konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:
- Byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
- Wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.
Terminy i wysyłka
Każdą reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty jej skutecznego złożenia. W tym terminie informujemy o decyzji i formie rozpatrzenia reklamacji. Koszt doręczenia reklamowanego produktu poniesiony przez Klienta w przypadku uznania reklamacji zostaje zwrócony.
Paczki z reklamowanym produktem wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Reklamacja wysłana tą formą wysyłki zostanie uznana za niezłożoną.
3. ZWROTY
Zgodnie ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsument może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie (można wysłać na sklep@military24.pl) i odesłać towar.
Na podstawie art. 38 ustawy o prawach konsumenta sprzedający może odmówić Ci przyjęcia zwrotu, produktów z ograniczonym prawem do zwrotu, w ofercie sprzedającego.
W tym: rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na ich charakter, trwale połączysz z innymi rzeczami , rzeczy, które dostarczone są w zapieczętowanym opakowaniu, a których po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę – na przykład: bielizna osobista, maseczki, kominiarki, produkty z krótkim terminem przydatności do użycia lub takie, które szybko się psują , rzeczy wyprodukowane na Twoje indywidualne zamówienie, według Twoich wytycznych, czy produkty lecznicze.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wzór pisemnego oświadczenia:
Military24.pl Janusz Koperski
ul. Litewska 6a
82-200 Nowa Wieś Malborska
Ja [ prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko ] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [prosimy tutaj wpisać nazwy zakupionych przedmiotów],
Data zawarcia umowy to [prosimy wpisać datę],
Data odbioru przedmiotów [prosimy wpisać datę]
Imię i nazwisko: [prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko]
Adres: [prosimy o podanie pełnego adresu]
Data: [prosimy wpisać datę]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Należy pamiętać iż towar powinien być w stanie niezmienionym, niepogorszonym, kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien być odesłany wraz z pisemnym oświadczeniem (jeżeli nie zostało wysłane e-mailem).
UWAGA ! Nie jest to wymóg jednak bardzo prosimy o dołączanie oświadczenia w formie pisemnej do odsyłanych zwrotów. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia woli.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
telefon: 797 797 589
e-mail: sklep@military24.pl